補打~
今日先補打返..SOR牙!
今日9點幾起左身~因此人地約左我去街街
就係咁11點去左石排站等王媽啦~
之後就搭車22去元朗行街街~
行下行下~就去左影貼紙相! 2個人影左$30
其中1部機真係俾佢吹脹~(下刪1000字)
之後又行過街,,我地2個又行..行到2點就去食野
2點入到間餐廳…之後我同王媽好似玩野咁...坐到成2點30先叫野食....呵22
之後食完野,,就又行過街....
行到4點幾就搭西鐵走人=]]
王媽佢就係兆康果到落車~而我就係屯門落車..之後又搭507返屋企
返到屋企就睇韓劇[宮],,,,,都好好笑~
之後又睇[惡作劇之吻]
睇完之後就上網睇網絡小說~
成日就係咁過
|