| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
放假啦~~  |
今日係最後一日返學,聽日就開始放假lu!!!超開心....不過最慘既係......有有有好好好多多多樣樣樣功課呀@@實做到死下死下##
今日淨係上6堂超好喎,下午就師生同樂日,入到hall好彩唔洗同阿沈分開坐,唔係實好慘**但真係幾無奈,又悶,係度無奈,,,,~~~
今日終於放假,可以玩啦~~
|
| 刊登時間︰2006-01-25 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 派左好多科啦~~ |
派左咁多科卷,只有幾科係滿意,其他就唔滿意啦~~~好傷心呀!!!
我最最最滿章既係地理囉到八十幾,而C.Hirtory都ok啦~~而科學都ok既~~
但係最估唔到既係火星人竟然囉左Maths既第一喎@@睇唔出她咁鬼勁~~
今日派中文作文,阿沈係無比火星小姐殺左,係非常之lucky~~ |
| 刊登時間︰2006-01-24 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 25 | »
|