`�[[﹏..試試叫自己閉上眼
                   .;!靜心下來||【°×*
   『 *_.°×回憶一下那些臉孔
                    然後問自己〣+°
  "你最牽掛誰?"

♥我很想你 真的很想你
2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


2009-01-02 分類: 未分類

煩-口-

好唔知點-v-

可以點

 

放棄?

繼續等?

有冇人可以話我知點好-_-

以下故事自己作的

-----------------------------------------------

阿 灰 的 第 一 作

琪:活潑,由第一眼就中意左杰

妍: 可愛,靚女,係學校中的萬人迷,同琪係青梅竹馬

杰 : 好cool,靚仔,但性格好令人討厭

銘 : 靚仔,溫柔,係學校既溫柔王子

 

ch.1

琪: 鈴..鈴..鈴..喂! 得喇..起左身喇..我整好野喇''3分鐘係你樓下等..88

(原來係妍打俾琪,叫佢起身)

妍: 早晨..

琪: 早晨..

妍:快D行喇..就遲到

琪: 嗯嗯

妍:呼..呼..呼..好彩姐''仲未夠鐘,仲可以食埋早餐添(笑)

琪: 都得架(笑)

杰: 頂..搞錯呀''行路唔戴眼架

琪: sor呀..我冇心架

杰: sor大哂咩

之後走左...

妍: 搞錯呀..撞到佢姐..洗唔洗咁呀

喂''琪..做乜呆左呀!!你冇野嘛..

琪: 下''冇事呀..佢好靚仔呀^^

妍: 你傻左呀..佢咁鬧你都唔話番佢!!仲話佢好靚仔...你唔係..

琪: 中意佢嘛..係呀''我認呀(笑)

妍: 哦..你曳曳喇..(笑)

叮噹!!叮噹!!叮噹叮噹!!

琪: 夠鐘喇..番課室啦..

--------------------------------------------------------------------------------------

2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


2008-12-29 分類: 未分類

♥29.12.2008

今日訓到一點幾

之後係咁打俾膠魚

打到發火

之後終於打通

叫佢過黎

幫佢夾頭髮

夾到超直

之後陪膠魚去譽麵食麵

再去鮮食壽司

食到飽哂

去新公坐

等童童姐

玩左陣童童姐走左

堅堅黎左

又坐左陣走左

之後我地走左

-------------------------------------------------------------------------------------------

昨天回到家

在房坐在聽音樂

之後

我哭了

淚水在我眼晴流出

很辛苦

累了

原來暗戀是那些辛苦

就快支撐不住

我現在只想給自己三天的時間

若果他不跟我說他的心意

我真的會放棄

因為我很辛苦

辛苦透了

下次打blog時會在三天後打



charlene885
暱稱: ♥鳩灰?!
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-01-31
2009-01-26
2009-01-24
2009-01-19
2009-01-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
我的論壇