煩-口-
好唔知點-v-
可以點
放棄?
繼續等?
有冇人可以話我知點好-_-
以下故事自己作的
-----------------------------------------------
阿 灰 的 第 一 作
琪:活潑,由第一眼就中意左杰
妍: 可愛,靚女,係學校中的萬人迷,同琪係青梅竹馬
杰 : 好cool,靚仔,但性格好令人討厭
銘 : 靚仔,溫柔,係學校既溫柔王子
ch.1
琪: 鈴..鈴..鈴..喂! 得喇..起左身喇..我整好野喇''3分鐘係你樓下等..88
(原來係妍打俾琪,叫佢起身)
妍: 早晨..
琪: 早晨..
妍:快D行喇..就遲到
琪: 嗯嗯
妍:呼..呼..呼..好彩姐''仲未夠鐘,仲可以食埋早餐添(笑)
琪: 都得架(笑)
杰: 頂..搞錯呀''行路唔戴眼架
琪: sor呀..我冇心架
杰: sor大哂咩
之後走左...
妍: 搞錯呀..撞到佢姐..洗唔洗咁呀
喂''琪..做乜呆左呀!!你冇野嘛..
琪: 下''冇事呀..佢好靚仔呀^^
妍: 你傻左呀..佢咁鬧你都唔話番佢!!仲話佢好靚仔...你唔係..
琪: 中意佢嘛..係呀''我認呀(笑)
妍: 哦..你曳曳喇..(笑)
叮噹!!叮噹!!叮噹叮噹!!
琪: 夠鐘喇..番課室啦..
--------------------------------------------------------------------------------------
|