♥傻妹♥♥Charlene豬♥
♪失去的戀愛難以勉強♥開一句聲聽著情歌總能滿足一秒遐想♫
charlene_kay
暱稱: ♥ KAY. W
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2008-10-12
倒數9日...
倒數15日...
2008-09-27
好闷啊!
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 59
今日人氣: 0
累積人氣: 930
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


2008-08-30 傷心 分類: 未分類

To:Hebe.3be.KellyChing.Crystal.Carmen.Heizel.Kathy.Sandy.Cindy

我走啦.我今晚就要搭飛機去英國啦!

保重啦!各位!

拜拜!

最後...比個cOmmEnt plZ.

~ cOmmEnt hErE ~

2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


中學同學Farewell飯! 開心 分類: 未分類

 今日我同班中學同學一齊食Farewell飯牙!好開心牙!

Crystal早到左.我教佢點行過嚟Pizza Hut.跟住一齊入去.

Heizel第二個嚟.佢都唔識嚟.又要教佢.一句說話講兩次.悶...

我約左12:30pm.

Janice竟然12:38pm都未到lor...遲D真係要早15分鐘約佢牙!!!好嬲...

佢又唔識嚟.一句說話要講三次.悶到爆...竟然佢唔明.

我有問題咩?點解個個都明.係佢唔明既?!

搞到要麻煩Crystal出去接佢.麻煩到死!哈.

唉...星期六我就走喇!好唔捨得牙!

今日執左D野.發覺真係好多野執牙!!

加油!努力!

2008 年 8 月 27 日  星期三   晴天


100問 滿足 分類: 未分類

今日約左Hebe同埋Phoebe去影貼貼&食Farewell飯.超開心!

我地唔覺唔覺都影左5輯啦.影得唔錯wor...

下奏.我地去左食元氣壽司牙!好好食牙!食到好飽牙!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥點你既人係:/
__  *`個人資料#
♥01*`  咩名牙?×°Charlene
*`02♥  幾歲呢?×°13歲
♥03*`  男定女?×°女
*`04♥  住系邊?×°黃埔Whampoa
♥05*`  邊間學校?×°9月開始就係Royal Russell.
*`06♥  生日日期?×°5月24號``
♥07*`  想要禮物嗎?×°隨緣啦!
*`08♥  有無戴眼鏡?×°有
-)

♥09*`  你個beSt fD 系邊個?×°Hebe.3be.Crystal.Carmen.._.
*`10♥  全部加埋有無50個fD?×°冇wor...-___-
♥11*`  msN 多吾多過300個人?×°無b0...
*`12♥  有無拍過拖?×°冇wor...
♥13*`  上開咩網站?×°qOOzA & xAngA
*`14♥  買開邊間名牌?×°Tiffany & Co.,
♥15*`  係邊度買衫?冇定ga wor...去道邊買道邊.見到靚咪買lor...
__  *`學校#
*`16♥  成績如何?×°過得去啦..
♥17*`  醉鐘意既時間系乜?×°普通話堂.放學.
*`18♥  醉吾鍾意上咩堂?×°中史 -u-"
♥19*`  留過班未?×°未 x]
*`20♥  全班醉令女?×°冇乜. XD
♥21*`  全班醉令仔?×°女校呢!
*`22♥  課室門口n0`系乜?×°205``
♥23*`  對課室設施滿意嗎?×°爛溶溶...最憎[好憎間學校``]
*
*`24♥  醉鐘意參加乜課外活動?×°冇野鍾意``
♥25*`  校花系邊個?×°冇wor...
*`26♥  {承上`}認同嗎?×°冇.點認同呢?!
♥27*`  校草系邊個?×°女校呢!!
*`28♥  {承上`}認同嗎?×°冇.點認同呢?!
♥29*`  醉囍邊個老師?×°冇牙``[唔好問我!]
*`30♥  醉討厭邊個老師?×°全部牙牙!!!!!!!!!!!!
__  *`出街#
♥31*`  咩lo0k`呢?×°紮條'邊'&淨D頭髮落黎!
*`32♥  有無食過煙?×°冇..唔會lor...
♥33*`  {承上`}好無味?×°冇.又點知呢?-3-
*`34♥  有無化妝出街?×°無..
♥35*`  同fD`一行幾人出街?×°唔知wor,,
*`36♥  離屋企醉遠既地方?×°機場``

♥37*`  同邊個fD`去離屋企醉遠既地方?×°冇wor...
*`38♥  {承上`}做D乜?×°冇牙@!
♥39*`  醉高消費?×°300幾倒啦//
*`40♥  有無異性同你一齊行?×阿哥.daddy算唔算?!
♥41*`  {承上`}邊個比錢?×°梗系daddy喇.
*`42♥  會用環保購物袋嗎?×°有時喇!
♥43*`  有冇同過fD`去旅行?×°冇
*`44♥  {中學適用*;}同小學fD`有無聯絡?×°有!
♥45*`  {承上}仲有無一齊玩? 定係已經變左陌路人?×°仲有一齊玩!

__  *`朋友#
*`46♥  醉令既朋友?×°Hebe``
♥47*`  醉唔令既朋友?×°唔講你聽!
*`48♥  醉高既朋友?×°冇wor...
♥49*`  醉矮既朋友?×°細細粒``

*`50♥  醉可愛既朋友?×°Hebe``
♥51*`  醉gag既朋友?×°Crystal``
*`52♥  醉煩既朋友?×°Carmen..[~哈哈.]
♥53*`  醉知心既朋友?×°Hebe..3be..
*`54♥  醉有錢既朋友?×°Carmen.[5層屋呢!8隻狗仔!]
♥55*`  醉潮既朋友?×°Hebe..
*`56♥  醉乖既朋友?×°我!! [哈哈]
♥57*`  醉曳既朋友?×°唔知wor...
*`58♥  邊個岩岩同你sD`過smS?×°Hebe``
♥59*`  邊個岩岩同你玩過msN?×°Hebe``
*`60♥  邊個岩岩同
傾過電話?×°Hebe~~
♥61*`  邊個出街一定唔少得?×°um...唔知wor..

*`62♥  有無朋友未同你出過街?×°有..梗係有喇!
♥63*`  經常約你出街既朋友?×°Hebe``3be``
*`64♥  邊個醉常入你qooza吾留coMment?×°唔知wor..唔講喇! -3-
♥65*`  {承上`}留得醉多cM的人是?×°Hebe!!
__  *`愛情#
*`66♥  拍拖次數?×°0次!
♥67*`  多少次是真心的?×°都話冇lor...
*`68♥  初吻還在嗎?×°還在!
♥69*`  在乎內在美還是外在美?×°內&外都在乎![哈.]
*`70♥  理想對象的樣子?×°靚仔.
♥71*`  [年齡]大還是少過你?×° 大.[比較好!]
*`72♥  [高度]高的還是矮的?×°高的.[比較有安全感.哈哈.]
♥73*`  [肥瘦]要排骨還是豬腩肉?×°咩問題呢?咁咩既....[無奈....]
*`74♥  [五官]怎才適合你?×°對我好.愛我.有安全感既.攬住我會好有安全感既!![最重要呢!]
♥75*`  [樣子]平凡;.突出還是怎樣?×°唔知點答!
*`76♥  愛你還是愛他/她媽為首?×°兩個都愛..兩個都係人地阿媽嘛!
♥77*`  媽媽和他/她跌下水,先救誰?×°兩個都唔
救.我都唔識游水.佢救我就差唔多!
*`78♥  你會想他/她愛你時但過得不快樂還是不愛你時過得快樂?×°唔知
你講咩-3-"
♥79*`  你相信有真愛嗎?×°信ga..

*`80♥  你是一個羅曼蒂克的人嗎?×°係牙..拍拖最重要係浪漫嘛!
__  *`生活習慣#
♥81*`  有洗臉的習慣嗎?×°梗系有啦!
*`82♥  有吃早餐的習慣嗎?×°有牙!
♥83*`  會不會穿睡衣落街取信?×°唔會lor...
*`84♥  看電視時間長還是玩電腦時間長?×°玩電腦..
♥85*`  現在的坐姿是怎樣的?×°好正常.
*`86♥  睡眠時間恰當或足夠嗎?×°好足夠.
♥87*`  吃飽後會做什麼?×°睇電視.
*`88♥  在家會穿拖鞋嗎?×°熱天唔會``冬天會!
♥89*`  擁有超過10對鞋?×°nO!
*`90♥  有多於2個msN`?×°1個za;;
__  *`有關100`問#
♥91*`  系邊度搵呢個100問?×°Google.
*`92♥  想介紹比邊個朋友?×°Hebe.3be.....個個都可以拎黎做!^o^"
♥93*`  做100問比吾做更無聊?×°唔會牙!
*`94♥  知吾知作者用左好耐黎作?×°=0=''
♥95*`  有無比心機作答?×°有掛''
*`96♥  用左幾耐黎做?×°25分鐘倒喇
♥97*`  問題問得恰吾恰當?×°唔錯..不過有D問題好差.
*`98♥  有無發現由愛情\到生活習慣"變左書面語?×°唔系幾覺``
♥99*`  {承上`}有冇look番上去睇?×°有牙!
*`100♥  做完左之後有咩感想?×°無聊!!

__________________________x)完♥°
請點5人做:
nO.1 Hebe
nO.2 3be
nO.3 細細粒``
nO.4 Sandy
nO.5 Carmen
2008 年 8 月 25 日  星期一   微雨


我的Farewell Party__不像上次那樣的氣氛 傷心 分類: 未分類

尋日係我既Farewell Party.但係唔知點解好似唔同上次哥哥Farewell咁.
可能係奧運閉幕禮啦.個個都邊食邊睇電視.好似好熱鬧咁.但係就冇左我Farewell咁既氣氛.
而上次好齊人ga.今次就差唔多冇左5個人.
而我同大家影相既時候就好D lor...
唉!不過...算啦.冇所謂喇.講番開心既野啦!
我既表妹芝芝真係好得意ga.
~ pOst pHoTo ~
  我既可愛表妹~芝芝

   我與芝芝既合照~

   (左)表姐、我、表姐

   (左)我、keLvin、靚仔表哥

   我與表姐既合照~

2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


2008-08-19 滿足 分類: 未分類

~cArmEn屋企之狗仔奇遇記~
今日真係勁開心牙!
10點幾就出左街搭車去cArmEn屋企喇.

去左佢屋企..之後就開始同cArmEn D狗仔玩喇.
個到真係好大.好舒服牙!又可以同咁多狗仔wor...真係好啦!
cArmEn帶左不同既狗仔上嚟間房到一齊玩、一齊食野.
我最鍾意丁丁喇!因為佢好癡我牙!
第二呢.就係FaFa喇.佢真係好醒目ga.醒目到幾乎勁過人添牙!

跟住呢..就係B仔喇.佢同我感情最深牙!上次我去cArmEn屋企..佢都係到..佢都好癡我ga.
就係SoLo喇..佢冇咩特別既!最特別係...佢好驚陌生人lor..

~ pOst pHoTo ~
   好靚既廁所門口.
   呢隻就係丁丁喇!
   好cuTe既丁丁.
   靚靚.
  錫晒你!
    cArmEn既摯愛~ FaFa (又名:精靈小FaFa)
    慘被偷拍的我們Heizel與我!
呢個就係B仔喇!
不過我覺得都係上次我影得好D! 好Cute ga!
因為SoLo好驚我地..所以冇影到相!!真可惜喔!!
 就係呢張啦!得唔得意牙?!

2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


~影貼紙相奇遇記~ 愉快 分類: 未分類

~Xanga聯pOst~

呢幾日我成日都同中學同學一齊出街玩呀!
之前就同cArmEn``
今日就同cRysTal, hEiZel, jAniCe一齊影貼紙相``真係忙牙!
我地影左3輯牙!好靚牙!
  
大家覺得邊幅靚D呢?比D意見牙!
今晚同輝叔叔一家食飯..哈哈!
♥阿Sa新碟誓必要買到!♥因為我上次阿Sa本書已經買唔到喇!♥好慘呀!唔再出喇!♥

2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


Bag tO schOOl ! 愉快 分類: 未分類

 尋日.我終於買到袋係英國番學喇.好開心呀.因為搵左好耐.終於搵到喇!
希望小晞唔好再冤枉我喇.我真係冇做過.
真慘.被人整估.

2008 年 8 月 11 日  星期一   驟雨


MSN事件... 鬱悶 分類: 未分類

 呢幾個禮拜.我都為左一件事好唔開心.就係關於小晞既MSN比唔知邊個入左.
而入小晞MSN個個人就係offline之前.寫左一個「琪」字.呢件事原本我都唔知.前幾日係小晞既Qooza入面見到.

仲大大隻字寫埋我個名.唱到我好「行」.我唔知我得罪左邊個.要咁樣玩我.
但係證據都係到.我估入小晞MSN個個人一定好憎我.
我希望呢件事可以快D知道係邊個做.還我一個清白.

並且希望小晞知道我唔係D咁既人.而且我之前同小晞都好地地.係MSN一齊傾計.好開心.
點會咁樣做呢?

最大既問題係.係小晞既Qooza裡面有入小晞比人入MSN個日期同時間.個時我根本唔係香港.我去左日本旅行.我冇電腦ga.
真係好唔開心呀!!
小晞.你彩番我喇!

2008 年 8 月 4 日  星期一   酷熱


今日買左兩本書`` 滿足 分類: 未分類

今日我出左去行街wif mAmmy.
仲去左買2本書.
1本係森美同阿徐出既<陰晴筆定>.

另外1本係馬仔出既<我的低能婚禮>.好好笑ga.

最衰阿Sa本書賣晒啦.
希望佢可以再加印喇.