| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 22 日 星期五  |
比多d機會我啦.....  |
今日我同個個女仔+一個男同學....個男同學只係幫我地買煙,,,就冇佢的價值了
佢好鬼狗嫁...我地去左買煙的地方,,...我地就叫左佢去買@v@V買完佢話要我地一人比一
支佢咁就比囉,,點知佢食完又話要食..個女仔佢就比多支佢我叫佢食的話就行開d唔好
直到我地d 3好臭...其實我係想同個女仔有一個2人的時間 ...
我地講左好多野....點知好快就完了..個個男仔食完之後,,就講要走啵..
咁我都走啦,,直到我同個女仔小左d時間....
我好想溝佢馬.... 比個男仔咁直法唔不行的
所以我就直接抱住佢... 其實抱佢我之前都做過但次次都比佢忽,,,
就係今次冇=3=我好想知佢係唔係鍾意我呀...
今日係星期五,,我明天 大明天都冇得見到佢
我好想日日反學..但唔想上堂呀....但上堂的話就比我坐佢後面 ...
|
| 刊登時間︰2006-09-22 05:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
我真係好想有個女朋友呀.....  |
今日我係到上堂時..見到佢個本手冊我就不由自主咁係到睇,
睇左唔係好多野...只係見到個個相片..個樣ok啦
學生相就係咁嫁啦..上pe堂個陣見到佢係到跑步
我地男的就要打波,,我叫佢放左學等我
點知係我等反佢,,,冇所謂啦佢係女仔馬@@...
之後我就好像平時咁同佢一齊走,,,
我問佢你點解唔吸煙,,佢同我講,,,因為我係到佢唔吸聽日先啦咁
=3=之後有人佢話佢自己好型仔= =我就望望佢個樣..差D比佢赫死
我間隔個個女仔,,姐係我個同學就係咁笑,,因我同個個話自己好型仔的男仔講
你咁都叫型仔 你冇鏡就用水見見自己的樣子啦@v@V
我送到個個女同學去到巴土站到,,,就係我的唔小心直到佢個耳針佢個樣就好像比
人打左十幾下咁,,我個心就唔知點解好痛,,我就用手模住佢個臉就講你,冇事馬
佢個樣瞼又紅又好像冇事咁同我講ok了冇事的,,
我就說真係唔好意思我都唔想的 ←個樣就好像個個圖咁..
佢就係到笑左一下,,車到了我就同佢講左一個8..佢冇同我講8啵我就係到講我同你講88你唔同我
講 -3-佢望望笑 左一下就走左佬
|
| 刊登時間︰2006-09-21 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 20 日 星期三  |
我要溝到女朋友先會開心  |
今日我同佢一齊放學,,都幾開心嫁...就因為一句說話就弄到2個人,,一齊真好
我就係這個話就去答左佢個肩頭,,,@@就係咁就直到個支煙掉左..
真係so sorry..我咁同佢講,,
佢臉都紅哂咁...望住我..唔知係唔係答佢個肩先瞼紅呢
直到我都有小小臉紅=3=真是的
|
| 刊登時間︰2006-07-14 09:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|