| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 3 日 星期日  |
| 2011-04-03 |
分類: 未分類 |
琴晚屋企兩老番左大陸飲喜酒
我地五兄妹好耐冇試過咁挽~
五條友挽'色盅'輸左飲啤酒~(有大量)
挽左成晚-挽到4點幾'訓覺
真係好正-家庭樂
之後今朝1點起身-梳洗後~
洛街買野食~挽陣電腦-睇陣電視....
4點鐘去比賽..去到熱身~又踢左閘
開波-上半場1:0我入頭槌-崇敬助攻
下半場開波我射埋去角球~
一開我又頂入了 超快~
之後隊友又射入多一球完場~(又兩球啦 )
之後沖涼-冇熱水 凍到賴哂屎
一路沖一路係到嗌!!!勁快沖完換杉~
之後搭番小巴洛旺角食野...
食完同崇敬走左先~
去瓊華買野睇鞋..崇敬買生日禮物比佢囡囡'
之後搭e21a番黎-好攰好眼訓
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 132 | »
|