2008 年 9 月 25 日  星期四   陰天


■﹏OP哈囉喂" 分類: 未分類

今日上體育堂既時候...同呀肥傾下傾...

我地突然傾到去OP既哈囉喂喎^^

之前其實我都好想去嫁!!不過次次都因冇人陪而冇去lor= =

宜家我地靜係約左妙、肥同冬怡咋..

希望有多D人去得..可以吓反人丫嗎!!好玩D..

有意既fd們可以係mSn aDD我丫^^

講返今日..

今日體育堂打藍球+練體能(老虎跳)..跳到我累到爆= ="

然後數學堂派小測(幾驚唔合格)..好彩冇唔合格咋!

之後iH堂..我地全班係度激死沈沈..哈哈

下午既堂都係以激死老師為主..

無無聊聊既就過左一日-.-

宜家最想到係去OP丫..希望快D到..

不過聽日要中文、iS默書..要努力背書丫~~






訪客留言 (返回 charmmy2010 的日誌)


love31573483 於 2008-09-25 09:25 PM 發表:
我唔知去唔去oP好喔.。
諗諗。遲下答你呀。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 charmmy2010 的日誌 ]


charmmy2010
暱稱: ★ChArMmY^^''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
■﹏考完UT=]
■﹏沈沈超超超好人=...
■﹏歌舞青春3 "" ...
■旅行=]
■Wetland灘位...>...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 41
今日人氣: 2
累積人氣: 1492