今日上體育堂既時候...同呀肥傾下傾...
我地突然傾到去OP既哈囉喂喎^^
之前其實我都好想去嫁!!不過次次都因冇人陪而冇去lor= =
宜家我地靜係約左妙、肥同冬怡咋..
希望有多D人去得..可以吓反人丫嗎!!好玩D..
有意既fd們可以係mSn aDD我丫^^
講返今日..
今日體育堂打藍球+練體能(老虎跳)..跳到我累到爆= ="
然後數學堂派小測(幾驚唔合格)..好彩冇唔合格咋!
之後iH堂..我地全班係度激死沈沈..哈哈
下午既堂都係以激死老師為主..
無無聊聊既就過左一日-.-
宜家最想到係去OP丫..希望快D到..
不過聽日要中文、iS默書..要努力背書丫~~
|