| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 27 日 星期二 |
 | |
|
大病*** 
 |
死喇....呢次~我又大傷風...又胃痛牙....咳死我喇....
...唉......>0<'''
仲有喎......我不是一果睇外表做人既女仔
|
|
刊登時間︰2005-09-27 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
|
心淡 
 |
想不起 怎麼會病到不分好歹
連受苦都甜美
我每日捱著 不睬不理
但卻捱不死 又去癡纏你
難道終此一生
都要這麼 不可爭一口氣
*很謙卑 只不過是我太過愛你
連自尊都忘記
跌到極麻木 只好相信
又再爬得起 就會有轉機
若我不懂憎你 如何離別你
亦怕不會飛*
#由這一分鐘開始計起 春風秋雨間
恨(限)我對你以半年時間 慢慢的心淡
付清 賬單
平靜的對你熱度退減
一天一點傷心過 這一百數十晚
大概也夠我 送我來回地獄又折返人間
春天分手 秋天會習慣
苦沖開了便淡#
Repeat*(#)
(說甚麼再平反)
只怕被迫一起更礙眼
(往後這半年間)
只愛自己 雖說不太習慣
畢竟有限 就當 過關
Repeat(#)
|
|
刊登時間︰2005-09-25 03:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 9 月 24 日 星期六 |
 | |
|
打風喎~~ 
 |
今日打風噃=0=''稔住唔出架喇~點知....揾到牙飯陪我出上水噃>v<''咁咪出囉~點知.....可能,,我遲左搞野la~要人等
~唔好意思吓...but..我都遲左成半果hour -0-''見到佢喇...係火車站既7仔~呵......原來牙飯仲未到~
......我地揾左好耐~先見到牙飯喎...**都幾好玩ar ''佢''>v<''
到左大約4點到......佢走左之後~我咪同牙飯返元朗~行左陣....再去屯門(景峰)既波地玩哦......
~~唉....我地行到where..d 風就吹到where~d 頭冇喇~
..鳴鳴鳴~到夜先返home.....途中,,有人打黎叫我去沙田噃..我都想去架...起初..but 都係唔好喇.....佢地食左我咪死...
 |
|
刊登時間︰2005-09-24 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 9 月 21 日 星期三 |
 | |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] 
 |
|
|
刊登時間︰2005-09-21 07:21 PM
|
| 2005 年 9 月 20 日 星期二 |
 | |
|
is a horror film~ 
 |
today......=0=唔知做咩~~~d 人short 哂~係又add 唔係又add噃~~so scary~!luckily~我係大量je~ka ka~唔係好remember ago d 野ru~>v<'' |
|
刊登時間︰2005-09-20 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 79 | »
|