今日,吾記得將鬧鐘關上,吵醒左. 之後又訓.訓到9點幾起身,自己煮野吃,跟住睇電視,好無聊牙!!之後又俾一個幹弟叫左出去佢屋企玩,去到佢果度更加無聊!!玩到1點幾,又要去幫人補習啦!!補完之後係佢屋企玩一陣電腦.唉!!我以家都是覺得返學最好.以前吾識得珍惜讀書既時間.以家先知道讀書系要我搵既目標.其實我要多謝一個人,係佢一句說話,我就定立了這個目標.我們一齊努力讀書吧!!