| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| Sunday, 15 July, 2007 |
15-06*
今日Day Off,昨晚的我很高興! 哈..
今天早上陪屋企人去飲茶,之後行街;
收獲就係買左1件衫,呵~
愈黎愈簡單的我,不是黑就是白;不是白就是灰!
踏入左社會,人係複製左;但係生活就變得簡單~
好想去輕鬆下,有人陪我嗎?
好想BBQ-北上-游水-唱K-買野!
返到屋企,原本想訓覺;
但晨峰上線,就同佢談天起來!
夜晚係屋企食完飯之後,去左黃金吹風..
1個擁有很多回憶的地方,又愛又恨!
|
| 刊登時間:2007-07-16 08:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-07-14 |
14-06*
又過了1個星期,聽日放假了!
休息1天,明天去買禮物給媽媽~ 呵呵!
今日返工,忙到我飯都唔得閒食..
今日塌哂工,第1個客未做完,第2個客又黎到;
所以今日累到媽媽都唔認得!
今日最開心既係..有個客叫我做佢的纖體師,
每次黎都叫我幫佢做..哈哈哈!
第1個客咁認同我...
開心得唔知點認同!
放工,同晨峰聯絡上了..哈哈!
返到過去,努力加油呀!
你琴晚擔心既野係無謂的..知道嗎?
過到去,俾你地址我呀! 哈哈..
知道咩事啦你~  |
| 刊登時間:2007-07-14 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| Thursday, 12 July, 2007 |
12-06*
好耐無接觸過呢個日記了,襯有空檔打打先;哈哈~
其實,{辭職}2字已經出現係我字典裡面,
每1晚放工,懷著疲累的身軀回家;
那時就會想-應該辭職嗎?
但疲累完左後,我便很期待上班,
還有的就是,我有{你}的支持,我記得你跟我說過的話呢!
哈哈哈..沒有甚麼大的問題,我想我也不會辭職..
琴晚,同晨峰小聚了1會兒,又要離別了!
回到澳洲又是1個新開始,努力呢..
今年的生日,香港這邊的朋友不能跟你渡假;
但我的心裹有你呢,期待年尾回來的你!
到時我想我也月入過{.............}了~
最近睇緊1本小說{只要你 活得比我好}~ |
| 刊登時間:2007-07-12 10:42 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 214 | »
|