今日放左學同可樂佢地玩啦!!!
見到何靜佢地啦!!!
後來何静話走!我叫佢同我買野食..
買完野食!!!甘佢就走啦!!!
走前有一個GOOD..BYE..KISS...
好開心呀!!!>.<
放左學去街啦!!!
見到fd比人玩,有幫唔到佢!!!
唔知點解覺得自己好賤!!!
好想打自己呀!!!幫唔到個fd!!
>.<
今日放左學去fd屋企!!!!
去左fd屋企玩!!!有好悶喎!!
之候落左街!!!!有見到某某人啦!!!
好慘呀!!!!見到佢條女同佢一齊...........
希望佢條女冇見到我啦!!!!!>.<
俾ar sir play死la.....
搞到我喊左幾個鐘......不過算la~~都要面對!!
希望會一日比一日好...
前兩日冇寫日記呀!!!!!!!
因為電腦壞左!!!!!>o<
今日都過得去啦!!!!!
不過係學校就好黑呀!!!!
吾知點寫好,,總知好黑啦!!!!
就快到“情人節”呀!!!!
吾想自己一個人過!!!>.<