LCS``bb 32 DaY.z快樂.
一個月la.要好好珍惜呢份感情xd,,,
今日終於都考完試la^^
辛苦到我.但我GE卷我唔系幾識.
BB``話唔希望我唔合格.
佢話會失望.但我都唔想ga.
BB``啊.你要答應我.就算我做唔到都唔好唔理我丫.
我已經盡左力咖la~/_\
尋日同今日都同佢地個班去食粥.
兩日BB``都去左我屋企^^
BB``我愛你xd
我要CM丫xp