哈哈哈x10000000000000000000000000000000000000 今日好開心呀; 雖然知到要環校跑; 本來都唔開心; 但係番到去; 見到梁文著校服; 笑到我呀; 佢居然話佢唔知今日要環校跑; 哈哈XDDD 去到第7堂; 同cindy係咁跑; 好努力呀=] 跑完; 宣布賽果; 本來諗住攞第3; 但係..但係.. 居然係第1呀!!!! HaPPyXDDDDDDDDDDDDDDDDDD 今日仲要冇中文功課~ 笑XDDDDDDDDDDDD