今日都冇咩野發生呀!!!
淨係坐我左面果個柔雞唔知做咩係咁畫我張枱囉(好無奈呀)
比佢畫完之後又有陳潔雯再畫(再無奈多d)
就快生日啦唔知有冇人可以送生日禮物比我理????
我之前送果d生日禮物全部都有心心(唔洗大驚小怪囉)
總知生日如果有冇理下我就好啦