今D日時間過得真係好快呀
蕉早落街食左一個早餐,
行左一陣街
之後就12點幾啦
跟住去做左一陣功課
做到3點幾
又落街行左一陣,
買左份禮物.
跟住....
出左去尖沙咀食飯
最後番左黎打qooza..
一個星期日咁就冇左啦!!