2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 2010-06-25 |
分類: 未分類 |
唔經唔覺又到左學期未
中三又好似快得比中,2快
我覺得中第一日番學果陣好似係琴日既事
咁快就到左最後一日,
過左一日炸喎,咁快就要中3升中4
捨唔得就一定嫁啦!!算啦
下年要再加油囉!!
今日係我做中3仔既最後一日
冇咩呀,又係傻下傻下咁過囉
|
|
|
LImh 於 2010-06-26 11:36 PM 發表:
comment,j 好想同番你一班~
|
網主回覆
你唸下就得~ Posted at 2010-06-26 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lm_yin 於 2010-06-26 01:33 PM 發表:
一班 XD comment =]
|
網主回覆
小器鬼都想同我一班.0. Posted at 2010-06-26 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦!呢個一定既^^ Posted at 2010-06-26 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你估我唔想~~ Posted at 2010-06-26 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我極想同你一班-,-'' Posted at 2010-06-26 11:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment第1個cM:P 中3真系過得好快啊 好想中4永遠唔黎;P 其實系唔想分班姐:S
|
網主回覆
唉!咁都比你知道唉~~ Posted at 2010-06-26 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|