^^



2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


2010-06-25 分類: 未分類

唔經唔覺又到左學期未

中三又好似快得比中,2快

我覺得中第一日番學果陣好似係琴日既事

咁快就到左最後一日,

過左一日炸喎,咁快就要中3升中4

捨唔得就一定嫁啦!!算啦

下年要再加油囉!!

今日係我做中3仔既最後一日

冇咩呀,又係傻下傻下咁過囉






訪客留言 (返回 chc952005 的日誌)


loklokyiyi 於 2010-06-30 02:54 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Roy_9511 於 2010-06-27 11:26 AM 發表:
原班升讀就最好xD!
c0mment``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LImh 於 2010-06-26 11:36 PM 發表:
comment,j 好想同番你一班~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唸下就得~
Posted at 2010-06-26 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lm_yin 於 2010-06-26 01:33 PM 發表:
一班 XD
comment =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小器鬼都想同我一班.0.
Posted at 2010-06-26 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TunG_chaos 於 2010-06-26 12:58 PM 發表:
JJ, 我地要同返一班!! =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!呢個一定既^^
Posted at 2010-06-26 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siusing2146 於 2010-06-26 10:58 AM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AveMaria_yee 於 2010-06-26 09:22 AM 發表:
comment我想同牙哥一班!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你估我唔想~~
Posted at 2010-06-26 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam07269000 於 2010-06-26 12:21 AM 發表:
想同你一班..jay.. cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我極想同你一班-,-''
Posted at 2010-06-26 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s0815084 於 2010-06-25 11:55 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waitung1230 於 2010-06-25 11:49 PM 發表:
comment第1個cM:P
中3真系過得好快啊
好想中4永遠唔黎;P
其實系唔想分班姐:S
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉!咁都比你知道唉~~
Posted at 2010-06-26 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







chc952005
暱稱: 任何野都站在頂點的男子
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2011-09-29
2010-02-13
2010-02-06
2010 01 14
2010-01-12
» 日誌分類
全部 (82)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 361
今日人氣: 4
累積人氣: 2630
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann