今日係27/4 聽日就要番學啦=^= 記到個個仲放緊假 自己就要番學=3= 感覺真的不太好受 PTH仲未識做=3= SHIT!! 電腦.....唔想再做= = 我聽日COPY人地個個XD 好賤= = 聽日番學=3= OMG!!