| «‹ November 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 26 日 星期日  |
| ok la~~ |
分類: 未分類 |
今日
我阿媽一早出左同人飲茶
所以我開左電腦
玩左鋪信長
Than
阿羊又同我玩
條友玩玩下走場
又冇咩冇人玩
所以先叫今日生日個條蕉(請你食香蕉蛋糕、蕉汁)
点知教極都唔識
半個鐘阿!!!!!!
|
|
|
你教咩同教邊個呀???教左半個鐘!...!.... 你記住星期二俾香蕉蛋糕、蕉汁,蕉仔呀!!! 知道未呀?!
|
|