| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009-11-28 |
分類: 未分類 |
各~位~哥~哥~姐~姐~
~弟~弟~好~耐~冇~打~啦!
~跟~著~之~後~會~打~番.......
~因~為~今~日~冇~咩~特~別
~所~以~唔~打~
|
|
|
咩雅詩ar?-_____-""" 快d換相拉x_x太不雅,,等陣洗眼先..
|
網主回覆
搞GAG姐
用眼藥水WO Posted at 2009-11-29 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔好喇~ Posted at 2009-11-29 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx
唔呀~我好鐘意志(>_<) Posted at 2009-11-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有D不雅,仲有dd詩tim
所以叫做雅詩 Posted at 2009-11-29 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmEnT'' 你張圖真係好咩呀... 換左佢la-33-
|
網主回覆
~thx~
幾好呀! Posted at 2009-11-29 09:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
~thx~ Posted at 2009-11-29 09:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|