° ̄☆─•*藍色的約定]!**°×°.
-v-...聖誕快樂....新年進步...復活節快樂-0-........
chelseaso
暱稱: +∼蘇蘇*+
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
= =突然想打日記-0-
2006-11-17
2006-11-10
2006-11-03
2006-10-28
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 2230
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


2006-10-09

話說....今日上數學堂既時候.....我聽到d著仔係到唱歌~你估我聽到d咩丫喇?雖然佢地唱係唱得好聽.....但係................唱黎唱去都係得個一句= =咁我就問微微同sally聽唔聽到啦.....佢地停左一陣....跟住係到聽d著仔唱歌......跟住....唔知幾時開始佢地就係到笑-0-......個隻著仔每唱一句我地就笑一次......跟住唔知係咪4著仔知到我地笑佢......所以就冇唱到= =......真係無奈-0-

今日好黑仔-0-......首先就係冇帶數學書.....跟住微微上上1堂問我仲有冇漏帶其他書....跟住我就睇下啦....-口-!!!!!!我又冇帶普通話書呀!

不過....好多謝霖霖同佢既好朋友(因為我唔知佢個名= =打唔到出黎).....因為霖霖問佢朋友幫我借左.....haha~~唔該你地呀~!

今日番到黎好得閒....因為我以為中"屎"今日交...所以係星期六做左=﹏=番到黎睇番下老師教過d咩..就開電腦-0-....

送d珠仔比你地啦....穿完之後要比番我嫁!

刊登時間︰2006-10-09 05:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


2006-10-08 愉快

講真個句.....今日過得太冇意義喇.....成日只係係到做功課.........但係有一個難題.......閱讀報告做邊到呀!!!???.....如果做錯.....番去就會記手冊.....咁就會比徐老師鬧嫁喇= =不過後來...得到阿霖既幫助....我完成左個功課喇~~ya~

但我此終唔識點整令個日記= =好失敗呀T^T!!!......我而家諗起聽日要著校服番去,,,,,就好唔想番= =,,,因為我已經慣左著體育衫喇......著校服對我黎講....係一件好痛苦既事黎>n<........我仲有d唔捨得啦啦隊tim......唔洗練習,,,,好似好唔慣咁.......不過我要重新適應呢d新生活= =.....

我聽番我家姐講....我地冇拎總錦標@@?!........................我驚講左出黎......琪琪呀.....霖霖個d會好失望-口-....如果你睇到既......就睇到啦............如果冇睇到......我遲d講番比你聽(可能聽日掛= =)..........好啦......我係時候去探下個電視喇.....我好耐未見過佢........聽日講而家做緊花好月圓.....-0-~~~~~早d訓喇-0-各位........係呀係呀...今晚有真矢睇呀!!好野~~送多幾張圖比你地:

呢張圖係我係一個online game既其中兩個好朋友....佢地係情侶黎嫁.....1既係小黑........女既係黛黛......係咪好swett呢~~

呢兩隻介指送比佢地啦~~

我睇電視喇.....88~~~~~

刊登時間︰2006-10-08 08:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


2006-10-07

今日-口-....好悶呀!!!除左係到做功課...功課...又功課...不過我仲係未做哂=___="~~~

做做下功課...係電腦既引誘下.......就咁就開左-口-.....

玩下玩下@[email protected]電話狂打黎= =....係五分鐘之內...我聽左五個梅花間竹既電話...

第一個電話......

daddy:"呀茵...家姐出左門口未呀?"

我:"出左喇..."

第二個電話......

mami:"家姐出左門口未呀?"

我:"出左喇....."

第三個電話......

daddy:"叫家姐幫我拎埋個袋"

我:"佢都出左去啦.....點拎呀= =...."

第四個電話......

mami:"叫家姐幫我拎樽水黎丫"

我:"佢出左去喇!"

第五個電話

daddy:"你出唔出黎呀?"

我:"唔出呀!你地唔好成日打番黎啦!"

原來佢地兩個係同家姐一齊出去...但係分開左買野= =

事後我都覺得我d語氣太重-口-....真係sor...r..yy喇- -

不過你地真係有d煩=.=.............................

同埋岩岩食飯既時候...daddy造要有d合家歡節目....原來就係..................打邊爐= =好無奈囉-3-...

霖霖....微微.....點解我個日記同你地個個差咁遠既= =教下我點整啦T^T..我個個好核突呀!!!

 

等我送幾福圖比大家啦~~

刊登時間︰2006-10-07 04:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


2006-10-06

琴日.....真係好開心~~本身我地乜獎都冇....最後....."學社"..."學社"....."學社"..."學社"...連拎四個獎呀!D社長`幹事...行到半路又要出番去....其他社好無奈咁望住我地叫口號...."不管失敗與成功,學社一定向前衝,樣樣運動皆熱衷,成功必在學社中!"今次成功真係係我地手中喇...我地唔單止拎左最佳紀律大獎....仲拎左啦啦隊第1...仲有一個XX獎...同總錦標呀!!真係好心涼呀>V<!!講番先啦...琴日食飯.....真係好SORRY呀琪琪= =話說....我地成班女仔係到笑....個時飲緊湯既我都有份笑.....飲飲下+笑笑下=咳  -0-我諗大家都知咩事....仲有....格黎同我一班既個台男仔...唔知有幾多個見到呢= =...................真係有D擔心= =....真係好SORRY呀琪琪-3-....!

不管失敗與成功,學社一定向前衝,樣樣運動皆熱衷,成功必在學社中!

邊個夠我勁!邊個夠我醒!學社健兒無得頂!全場冠軍我地拎!

(個幾句口號....一直係我個腦海入面響緊= =)

刊登時間︰2006-10-06 03:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]