今 日 mf *v*
朝 早 同 vincy 食 早 餐 in mcdonald :)
坤 怡 黎 踩 場 xp
食 完 一 齊 返 cpu
好 快 就 中 級 組 啦 -v-
我 好 鍾 意 3b 首 歌 -v-
不 過 最 後 佢 地 都 輸 左 ~.~
recess 陪 vincy 打 比 佢 mami
唔 記 得 簽 通 告 =d
recess 之 後 就 初 級 組 了
我 地 好 似 第 6 :)
2a 主 席 唱 得 好 聽 喔 *v*
好 快 就 到 我 地 啦 0v0
其 實 我 覺 得 今 次 唱 得 唔 錯 架 -v-
唔 好 灰 心 呀 各 位 -v-
好 耶 下 年 玩 串 燒 =p
lunch wif 昆 怡 bowie vincy 同 勵 鬼 =v=
返 到 黎 終 於 高 級 組 啦 !!!
迷 人 電 眼 萬 歲 !
我 鍾 意 7b 同 6c 喔 -v-
但 最 後 都 係 得 亞 同 季 軍 sosad /_\
6c 有 愛 的 抱 抱 xd
好 high 的 說 xp
mf 完 去 左 vincy 屋 企 整 cheesecake 0v0
比 人 讚 好 有 滿 足 感 -v-
6 點 幾 走 with kaka 同 曉 晴
睇 唔 到 cake 搞 成 點 /_\
聽 日 你 地 要 食 啊 ~v~
整 cake 途 中 見 到 黃 校 長 太 好 了 *v*
party !
|