| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 8 日 星期六  |
開心∼傷心∼驚  |
分類: 未分類 |
∼ 今日 ∼
首先我約左肥仔明跟住我同佢去搵人!
跟住到左至樂∼好多人= =∼
當時好興奮∼不過跟住突然好嘈∼差d嘈死我= =!
跟住玩去睇電影∼點知無去∼跟住就行行下街!
突然∼發生鬼打鬼∼= =唔知發生咩事囉可!
跟住忽然全部又話走(傷心)
得番我同肥仔明∼同佢個妹!
跟住我地去睇寵愛∼
哇∼好驚= =∼一開始睇無野
跟住睇睇下∼無啦啦嚇人∼痴線嫁!
早知唔去睇!哼∼睇完之後好凍牙!(驚驚驚)
睇完之後都5點幾∼跟住系咁行街!
行到9點先番屋企= =!唉∼好累= =
|
|
|
Idy 於 2007-12-09 07:08 PM 發表:
農小姐你講咩呀..睇嚟你好想我星期一同你傾下計咁喎!
|
|
|
YANTING- 於 2007-12-09 01:01 AM 發表:
|
|
|
你讲咩呀~~小鱼鱼 小洪洪边要後悔出泥... 佢系後悔冇拖你手^=^ by小農農
|
|
|
Idy 於 2007-12-08 09:28 PM 發表:
你今日唔應該嚟..因為佢地太恐怖喇,T^T 但我相信你已經後悔緊!
|
網主回覆
無牙∼我唔會後悔嫁∼一世都唔會 Posted at 2007-12-08 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|