| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 15 日 星期三  |
| 6/15 |
分類: 未分類 |
今日係最後一日的堂
我都好像平時一樣
幫她買早餐(應該係我最後一次!?!?)
起初我們班各自影相留念
看見她同其他同學影相
心入面突然有種想和她合照的念頭
容兒突然走來問我地合照嗎!?!?
我們兩個馬上怕羞答(唔要!!)
哈哈!!
最後我們都係沒影
我真係一個好蠢的人...
到左中午
班上的同學問我一齊去飲茶
之後我去左
起初見她沒去
坐了不夠
一位我渴望見到的人竟然來了
心情當然緊張
因為佢坐係我左手面
雖然比一位同學格開左
不過我諗都諗唔到佢會去
我默默地食完野
到左我們埋單時候
每人要80蚊~~
我出左100
因為我知道她得反60蚊
所以我暗中幫佢出埋個20蚊
點知個傻婆問鯰魚借30蚊比反我
我當然話做咩比我
我都沒幫你出
個死傻婆...
反到學校
我係學校同班ge同學玩到好癲
重和家杰夾rap
我當然係beat box啦
我地夾左兩堂
之後放學馬上出show
哈哈
效果當然不錯啦
完左之後
我汁書包
跑去海賓個位上
一直看她走
慢慢係我眼中走出e個班
心突然有種不甘心
重有一些後悔
這樣我就結束高二生活
明天考試
盡我所能去考好個試上高三
ps:我重有機會買早餐比你食嗎?Lam
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|