今日去左動漫節..
去到歌到見到超多人係到排列...
排係我後面d人勁嘈...
煩都煩死...
入到去入面.,.
行左幾圈...
覺得好無聊...
就走左啦...
係歌到...
我終於知道咩叫"宅男"...