本人真係買錯波鞋... 著左呢對波鞋後,受傷機會大增.. 基本上 呢對
鞋係輕同埋好靈活 但保護性係好低.. 包唔實隻腳.. 小弟又中招... 隻
腳又... 唉 我阿媽唔比我再打波... 我唔想阿媽唔開心... 所以答應
左佢... 唔再打波, 但我覺得過番一段時間,佢應該會比番我打波,但
要幾耐!? 我唔知... 就算可以打番波,我都一定要買對高筒,包得實隻
腳的波鞋先會打..!安全最重要..同埋大家呢個星期都唔洗搵我.. 我
需要身和心的休養.. 2009年開始到現在對於我黎講真係好煩...好
煩... 我要休息..希望之後d衰氣遠黎我,好運跟住我!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|