今朝早8:15到起左身, 過左幾十分鐘到江小姐就打比我, 同我傾左一陣, 佢未到9:00就已經番左學校, (好無奈) 佢話佢係第一個到學校.
我到左中學果陣已經9:35到, 見到都幾少人,(可能有D人末得閒掛) 大部分都係我地學校D人, 不過大部分我都唔識......(閱讀全文)