Cursor by www.Soup-Faerie.Com
I LOVE YOU
2009 年 12 月 21 日  星期一   寒冷


2009-12-21 不安 分類: 未分類

家如生日快樂  

返左大陸**  K歌王>W<

好鬼大  我地是PARTY10

都幾好玩....*V*

BOBO都係到...好可愛..愛死佢..

完了之後返了HK./....

不想去按摩..因為無錢了.........

都怪我...無錢都買野.SHIT;.

不過E+好彩無玩..如果5係去食屎.

快到2010...@@

好新鮮的FEEL..希望有一個新的我..

START A NEW LIFE啊...>< >< ><

我想..要.........新的我.新的生活./所有都想要新/呵呵.

E+都5知自己想點..訓醒食野= =   食完又訓...

好憎.






訪客留言 (返回 chengwingyi 的日誌)


kaykay14 於 2009-12-22 04:38 PM 發表:
START A NEW LIFE-
好英文:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-12-24 05:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





chengwingyi
暱稱: . wing2
« July 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed