今日,差D又起唔倒生啦!
幸好,有阿爸的呼叫聲…
一朝早,發覺自己唔可以好似以前咁對任何事物都毫不在存…
我開始要代替媽媽去打理家庭。
沒辦法,
這是活該的,
是我從前沒有顧慮到她的感受…
才會結成今日的果…
希望現在補救會來得及……
當然,我很感激阿妹肯同我分擔…
否則,我真的會死…
哈哈。講回今天上學的日子…
還不錯,挺開心的。
班照曬出來啦!
哈哈。那張搞笑照,
很多同學都話我博出位成功…
喂,邊有咁既事喔…
我由頭到尾都話做kai既動作,
係你地唔理我za。
嘻嘻。所以,你地係唔怪得我架。
lunch with emaily .yoyo and kammy to eat mcdonld's
oh~~~very laugh 好耐未試過吃lunch咁開心啦!
要感激emaily既生日,如果唔係,我地都好難聚首一堂丫。
原來,16號,也係kammy既生日喔。好想介紹佢地兩個識丫。
|