沉日,係中秋節,我野晚同珍華、少年佢地係樓下到賞月。
點知,俾三個我唔like既男仔跟著洗,
幸好,有細佬佢幫手,
先可以飛開佢地。
10點,青老豆、同大佬落埋黎。
哈。青老豆失戀喔。中秋先黎失戀,的確慘佐d。
不過,抵佢死,狂欺負我丫啦!
今個中秋我真係覺得幾滿足下,第一年同班fd係樓下賞月。
個感覺好正。
以前,果幾年都係同真姐佢地過,
但佢今年去佐深圳同姐夫仔二人世界啦!
真係有d羨慕架!
但感情尼樣野,我不惱都無乜野好講。
鬼叫自己樣衰咩。哈哈!
不過,尼一日,我就對唔住李X輝啦!
我好似耍佐你一日咁。
我唔係有心放你飛機架!
對唔住丫。希望你體諒我!唔好惱啦!
唉…中秋節,3點幾先訓。好like個月光照著我屋企。
又圓又靚。我好耐未試過對著個窗口望月光啦!
但唔知點解果時會諗返4年前既野。
唔通,真係洗唔倒腦????
今日,11點同細佬出門口。12點幾,係中理碼頭竟然會見倒andy。
之後,去同黑柴同雯雯集合。
點知,死人chow chow同obi唔等埋我地,
就先入長洲。
真係好想打佢地一襯。
2點幾,先入到長洲。
入到去,去佐大家姐屋企。
再去沙灘。第一次坐係水泡到去浮台。
真係要多謝JOJO同貞貞。無佢地幫手,我都無得返到岸邊。
野晚,去佐吃海鮮。
原本,想吃小食架。
點知,四周圍都關洗門。勁失望囉。
塔10點快船走人。
點知,快船要$32,有d唔甘心。
原來,快船係咁貴。早知唔塔啦!仲有吃唔倒果d小食喔!
不過,我今日,都玩得幾開心。大家既性格都無乜變。
而且,也都記得程飛跳既野。
特別係chow chow同obi佢地仍然咁合拍。
不過,今日同佢地一齊玩既時間好少下。
因為佢地有另一班fd陪。
而andy仍然咁鐘意battle,
大家姐、細妹仲係咁得人心,
ken同黑柴把口仍然咁臭,
雯雯就第一次同比較熟。
貞貞仍然咁靜,但講野又好笑。
JOJO仲係大頭蝦,身邊有個風哥愛錫佢都唔知,
可惜,今次一kai人既成員超唔齊。
東哥、attiffly、candy都無黎到。
|