今日我既日子都過得ok啦!
關愛銀補送了一份生日禮物俾我,我覺得好happy!因為我原本以為佢\忘記佐我生日,搞到我個心有小小介意咁!但佢\送回後,我個心就顯出非常滿足既感覺!
幸好,無全世界忘記我生日,有銀銀、真真同姐夫佢\地在乎我生日,我依家已經好滿足、very happy架啦!
係啦!今日我覺得最惱既就係放學後,去302室開會(義務工作小組)一直咁樣俾果個馮婉儀同學串同罵,佢\罵我上次lunch time開會時,無通知佢\……有無搞錯呀!我有通知佢\架,係佢\自己話唔得閒,又向我發脾氣,我第二日至無再通知佢\這嘛!佢\竟然咁樣冤我都有架!我又唔係姓冤,佢\有咩權可以咁樣冤我呀!真係激氣呀!
好啦!唔好再講佢\啦!廢事激得多容易生皺紋,搞到自己越來越老!
唉,講到老,我發現自己近排又肥佐超多呀!而且,面貌越變越樣哀呀!都唔知點算好呀!
<\\documents>
\\documents>
|