|
|
| 死得,, |
分類: 未分類 |
前個幾日明明好大雨..幾涼爽下..
但係依兩日竟然會咁大轉變!`
真係..又熱又焗!`生存唔到囖- -
-
今日放學之後同碧`冬一齊番小學..
幫D老師整小六畢業典禮D野..
真係好希望我地上年都有一個..
但係可惜-冇左..`
今年睇番細佬佢地當補數..
唔知細佬會入到邊間呢!?`
我好想佢入到WWS..但係應該..
-
留下你們的蹤影 -  |
| 時間的點滴..,:2010-06-30 08:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yomito 於 2010-06-30 09:37 PM 發表:
★c0m_(k)`
|
|
|
ON9yi 於 2010-06-30 08:32 PM 發表:
|
|
|