|
|
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
| 無聊` |
分類: 未分類 |
自從放左暑假之後`..
日日都咁無聊`..
可以話無聊到想死-!`
-
根據肥龍既意見..`
有邊位CIS (08-09)6A既同學仔出黎班聚!?`
好耐都冇見過菁美佢地..好想見下你地-`!`
: )
搵埋劉老師一齊..最後一次見佢都係係小學
未放假之前啦`- -真係好掛住miss lau-
留下你們的蹤影 -  |
| 時間的點滴..,:2010-07-21 01:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM` 今日係我成個暑假最充實既一日xd 東海同我差唔夠當米呀!!!! 我地之間冇任何野隔住呀!!!!!
|
網主回覆
乖孫..呀乖孫.你冇得救- -` Posted at 2010-07-23 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘉瑜最掛住個個就係陳樂詩姐姐架啦` Posted at 2010-07-23 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yomito 於 2010-07-21 03:55 PM 發表:
★cm`
|
|
|
YA_MAN 於 2010-07-21 01:56 PM 發表:
c0m`babii(k)
|
|
|
YA_MAN 於 2010-07-21 01:56 PM 發表:
6a-.-6c可以嗎?
|
網主回覆
緊係得啦` Posted at 2010-07-23 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|