|
|
2010 年 8 月 8 日 星期日  |
| 全民運動日: ) |
分類: 未分類 |
依個暑假真係無聊!無聊!無聊!`:(
唉..點解個暑假會變成咁架-!?
係一年前..暑假對於我黎講,,
仲係一個好好好好好好既日子..
但係對於依家既我黎講..
暑假係無聊!`: (
真係唔知道暑假仲可以做D咩囉..
-
前兩日..番一人一音: (
一樣係無聊加曬時間..
個quiz仲要唔合格: )得14分..
不過依D野對我黎講一D都唔重要:)
一人一音..咩一人學一樣學器- -
唉..人地想學米去學囉..點解要強制呢!?`
正所謂勉強係冇幸福架..: )
所以唔好年年都搞埋依D咁既野好冇?
人地都唔想學..又要曬人地D錢: (唉..
-
今日係8月8日全民運動日..
去左九龍公園個個體育館..
參加左開幕典禮: )
同埋跳latin: )
見到mr.HK許家傑同埋楊思琪..
仲有體操運動員: )`
見到鐘瑤佢地跳..
都幾好睇..跳得好好!`: )
-
仲有三日小瑜就生日啦: )
留下你們的蹤影 -  |
| 時間的點滴..,:2010-08-08 06:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
冇番好耐-_- 舊年既暑假係唔同啲,除左長左之外,仲有啲緊張-3-
|
|
|
yomito 於 2010-08-08 09:09 PM 發表:
|
|
|
cm:) 暑假真係好悶-3- 個一人一音要交咁多錢仲要... 晒時間都唔知要人學黎做咩.. 方唔係想借d依...收多d錢咩-33-?
|
網主回覆
- - Posted at 2010-08-08 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YA_MAN 於 2010-08-08 06:29 PM 發表:
|
|
|
YA_MAN 於 2010-08-08 06:29 PM 發表:
|
|
|