( :永永遠遠快快樂樂: )                                                              
chenjiayu
暱稱: ♥JIAYU`
性別: 女
最新文章
很久沒有打了..
一舊屎...\/.
好唔開心/.\
going to die-,-
開學禮; )
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 8 月 8 日  星期日   晴天

全民運動日: ) 分類: 未分類

依個暑假真係無聊!無聊!無聊!`:(

唉..點解個暑假會變成咁架-!?

係一年前..暑假對於我黎講,,

仲係一個好好好好好好既日子..

但係對於依家既我黎講..

暑假係無聊!`: (

真係唔知道暑假仲可以做D咩囉..

-

前兩日..番一人一音: (

一樣係無聊加曬時間..

個quiz仲要唔合格: )得14分..

不過依D野對我黎講一D都唔重要:)

一人一音..咩一人學一樣學器- -

唉..人地想學米去學囉..點解要強制呢!?`

正所謂勉強係冇幸福架..: )

所以唔好年年都搞埋依D咁既野好冇?

人地都唔想學..又要曬人地D錢: (唉..

-

今日係8月8日全民運動日..

去左九龍公園個個體育館..

參加左開幕典禮: )

同埋跳latin: )

見到mr.HK許家傑同埋楊思琪..

仲有體操運動員: )`

見到鐘瑤佢地跳..

都幾好睇..跳得好好!`: )

-

仲有三日小瑜就生日啦: )

 
留下你們的蹤影 -
時間的點滴..,2010-08-08 06:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 chenjiayu 的日誌)


SiuTunG_jAii 於 2010-08-09 09:32 AM 發表:
冇番好耐-_-
舊年既暑假係唔同啲,除左長左之外,仲有啲緊張-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yomito 於 2010-08-08 09:09 PM 發表:
★cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling3217 於 2010-08-08 06:44 PM 發表:
cm:)
暑假真係好悶-3-
個一人一音要交咁多錢仲要...
晒時間都唔知要人學黎做咩..
方唔係想借d依...收多d錢咩-33-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -
Posted at 2010-08-08 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YA_MAN 於 2010-08-08 06:29 PM 發表:
c0m(k)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YA_MAN 於 2010-08-08 06:29 PM 發表:
c0m(k)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 chenjiayu 的日誌 ]


最近訪客
最近沒有訪客
好友名單