中國的國慶日..唔關我事...我負責放假@w@"
9點幾彈左起身-_-"落街買報紙...
咩意思先...又有人結婚.....成個禮拜都見到有人結婚-_-"唉..
買報紙-__-見到本monday幾吸引...最後買左...哈哈"
番屋企途中...咩都睇唔到..我唔要再見到有人結婚-0-"
下午...同阿媽吵大鍋-_-"又嗌....週期性??
晚上..因為陳生唔番黎食...同阿媽落去ms...
-_-我唔同佢講野...但係又要跟住佢尾-_-...好慘T^T"..
最後...彈去大家樂食..佢食飯..我食板燒-_-"幾好食..
食完去佐單奴-_-件衫無細碼...唉..太瘦係咁o家la...哈哈"
番歸~陳生番黎...有"西米露"食-_-"哈哈"
|