昨天去左會展睇fashion show
D音樂超大聲
至於水準方面..
公開組同學生作品水準真系差好遠
整體黎講..
同我地學校D fashion show系無得比
真系幾令
勳勳比左揀VA的同學一人一張飛
不過都無人去
我打比勳勳勳勳話要返學校做野
5得閒去(之前又話去 )
終於約到人去本來有兩個去
跟住得返小燕同我去
小燕都5系揀VA
我要去林楚瑤到羅張飛比小燕
20幾張飛得四個人去
搞錯呀!!!
除左我同小燕之外
李繕彤.吳嘉莉都有去
不過兩個都遲到
可憐我帶住一個連車站都5識去的小燕
闖蕩會展
最衰勳勳啦
如果5系勳勳5去
我就5洗去做領隊
其實我都5系好識路
能夠成功返到屋企系一個奇蹟
我記得之前去會展5識返屋企
行到去軒尼斯道先見到架961
跟住架車先識返去
昨天除了完成這任務之外
去左自修室「做」中文聆聽同視訊
仲借左陳嘉敏本數學返屋企慢慢參考
今次我真系會做架
今日返教會
不過夜的camp,yeah!!
太好了!本小姐最憎去camp同游水
唉....不過今日真系好想好想去睇個平面設計展
都系會展,好想好想去
3:00鐘開始..
不過我無得去
5洗我做野的展覽我好樂意去
放假好得閒
得閒去睇下野系一件好開心的事=]
最好當然系有個導賞啦
( 勳勳做最好 )
昨天無去畫畫
Gill GIll Gill Gill掛住我嗎????
|