| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
| 走火入魔 |
分類: 未分類 |
哎喲.....
昨晚睇書睇到4點
癲左啦!
走火入魔的說
睇射鵰都無去到4點
誇張左d吧
隻眼好痛的說
已經訓到10點
但系都系好痛
俠客行想不到你的魔力比射鵰強
不過都系射鵰好d,有黃藥師嘛
買左個教訓
下次唔會睇咁耐啦
如果你無睇過金庸就真系......
替你覺得可惜
俠客行真系好正呀
一定要睇呀
我覺得比書劍好睇
如果書劍無香香公主就唔好睇
不過今日再看....
隻眼真系好痛
金庸不但可以麻醉你
要小心同樣可以毒死你
我早就中左毒啦
有本鹿鼎記隔一隔
如果金庸無寫鹿鼎記就好啦
鹿鼎記好悶
但系其他就真系超正
kaka..我睇得快過呀妹啦
宜家去到第18 , 21就完
但系今日要休息一下
返學就無得咁癲啦
韋小寶你好討厭
想快d開學,不過又怕得罪人
因為我真系成日都得罪人
勳勳你會唔會再搭505呢?
唉...如果世界上真系有黃藥師就好啦
勳勳你比黃藥師都系差左dd
|
|
|
-_-... 入迷個陣真係會咁 我個次都係睇到4點幾都唔想訓
|
網主回覆
lee句講得最好  Posted at 2009-08-30 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
睇到4點= = ----------------- 做咩咁鐘意黃藥師?? 佢份人又高傲又怪///
|
網主回覆
你講咩呀
黃藥師系超好!
黃藥師我愛你  Posted at 2009-08-30 06:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-08-30 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真系好正好正!這叫情不自禁吧  Posted at 2009-08-30 06:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|