今日一次過睇曬半本金書..超勁的說
去到圖書館見到心姐
心姐去補習
我去圖書館睇金書
點知無帶圖書證
唉....最少兩日無得睇
我無金庸都唔知點過
之後趕去學畫畫
gill d 細路好搞笑
我語無倫次個陣
佢又會回應我
感覺超正的說
上個星期開始
有個細路~8歲同我地同一堂學畫畫
佢顛顛地
正合我心意
gill gill 佢地覺得佢好煩
在下認為煩系無問題
不過佢覺得自己好勁個下就真系好唔點
佢同gill個細路一齊寫毛筆字
佢話:你用左我d色呀
gill個細路呆了
什麼?佢地兩個明明用緊同一碟墨
gill細路:下...呢到得一隻色窩
跟住佢仲要解釋一番
你隻色同我隻色5同架
佢痴左?
今個聖誕本來系可以同gill佢地過
點解會加左個細路系到?
唉的說...
========================================
聽日有煙花睇呀=]
師哥一場歡喜一場空
整定的說
算啦
|