忙的說
今日要做好多野
第一系去圖書館借金庸
第二系返大陸睇牙
第三系去補習
第四系去lpm屋企睇煙花
同師哥、apple一齊去的說
d功課就差不多完成
仲有週記要寫
好彩系寫中文
一版紙的說
但系無講到系5系隔行寫
5系我就慘啦
最好就系有好長的時間5洗上va
va d堂系連續3日上
中史又系咁
連續3日對住蔡副校 悶的說
但點都好過va 忙的說
文學最好
我揀錯科啦
早知讀兩科算
5讀va就一天都光曬
=============================
去左佩汶屋企睇煙花
好令呀!!
超正的說
好清楚
不過有d傻
明明自己屋企樓下有得睇
去到美樂咁遠
不過同劉羅apple雞丁一齊睇系好玩好多的說
今日終於開左射鵰睇啦
洗左手先好睇
帶手套好似太跨張啦
唉,,,今日好唔小心將本射鵰放左系地到
心痛的說
我要消毒呀!
|