Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-09-30 分類: 未分類

今日都系無咩特別野發生

我文學差1分先合格

算啦,我連本書都無帶返屋企

返到去又要趕功課

系無抄,不過好忙呀

完全無時間溫書

可能已經戒左抄功課啦

升左上f.4都無抄過

十月啦,開始有f.t.

我d中史經過蔡副校嘅悉心教導之後

轍底地一塌胡塗

可能佢講野太高層次又或者太悶

(比過佢教嘅同學應該知道咩事)

呢兩日佢無返

代課老師教得好過佢千百萬倍

真系唔想個代課老師走

蔡副校唔好返黎啦

我要搞翻點文學同中史

之後睇系關於中史嘅書

相信都會系催眠曲

但系點都好過三十三劍客圖掛..

va...唉,,,,我比e科玩死

算啦......

我要合格得啦

對住va..真系好灰

仲衰過maths

我竟然想計數都唔想做va d功課

根本聽唔明勳勳講咩

d同學個個都好勁

我系最差果個

無曬癮啦

我唔系退步左咁多嘛..

定系我本來就系咁差?

 

真系唔想去聽日嘅聚會

我想一次過清曬d功課

點好呢?去定唔去呢?

記得上年十一我無去

後悔左好耐

點好呢?

 






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


JessieLaw 於 2009-10-01 12:58 AM 發表:
後悔左咁耐..@@
去喇 唔好再有遺憾喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系...
Posted at 2009-10-01 10:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]