好想去 北京文化創意產業交流團呀
聖誕節....
http://www.nyforum.org/uploadfiles/info_BJ09.pdf
真系超正窩.不過....得25個位(高中生及大專生)...仲要面試....
幾時先輪到我?
一次過滿足我三個願望
1)搭飛機
2)去北京
3)可能會落雪呀
但系....算啦...都無可能....當我無講過野啦
反正...我都好想去畫室同gillgill過聖誕
機會難得!
好悶呀
明明有好多野做
不過全部都唔想做
唔想溫英文,唔想做功課
下午kmb影相,出九龍
晚上補習.成日都好忙咁
宜家唔知做邊樣先好
晚上,,,
凍死,,,
終於識得驚啦
GRAMMAR原來已經洗曬腦
溫5溫得曬都好難講
|