| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 2009-11-23 |
分類: 未分類 |
Ai fo ei !!
4a!加油!
之前唔記得講
我地4A班房佈置左聖誕裝飾啦=]
多謝JESSIE提供所有裝飾
昨晚做VA做到好夜
點知原來今日得我同陳灝文交到作品
無人能夠交齊作品集同作品
其他人一樣都未做曬
師父又無睇過我D野
早知唔做住啦
今日L.S FT預左死啦
有幾分都偷笑HEHE
大家估下劉佩汶鍾意邊個.
唔系今年4C 唔系上年3E3A.系我地個屆2B
好似無人有興趣窩
我有D想做狗仔隊呀!
除左我之外相信都系得呀邊個想知姐
劉佩汶你怕左我?
我最疼愛你的說
我出賣師哥唔出賣你
乖乖地講比我聽啦!
我唔會周圍講架!
好啦!講比我知啦!
唔同我講同你絕交架!
我講左就送全套金庸比你
聽日又有文學FT啦
仲有maths
得一堂的說,講錯左比師哥聽
有功課交
不過我一題都唔識做
又懶得帶本書返屋企
陳灝文真系超有禮貌窩
傻左少少囉.
聽錯左系小組做
系佢傻下傻下嘅情況之下用左我個設計
小小姐....今次放過你.下次殺左你
只此一次下不為例,等重做啦你
陳灝文我本書系唔系好正呢!
無還書比人罰錢$9
今日有圖書車真系太好啦
點知lunch想去還佢地又去左食野
放學去電腦又斷左線
等左超耐窩
跟住見到陳穎頤、陸佩妍返屋企
原來陳穎頤系我師姐黎架!
大家都系畫室學過畫畫
同一間的說
不過宜家佢無學啦
師父叫我同陳灝文畫聖誕卡
師父你叫carl唔應該叫我窩
陳灝文仲好強調系比左我地兩個
我畫lee d野好差好差
如果系carl畫一定贏你呀!
我一定輸的說,投降..
|
|
|
我有興趣知劉佩汶鍾意邊個牙,, 我諗下2B有咩人先XD 好彩仲有2B張人名紙
|
網主回覆
劉佩汶,我對你好失望呀 Posted at 2009-11-24 04:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|