| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
今日用左不少時間系圖書館到
行下行下唔知睇咩書好
點解我地學校圖書館d書咁亂架?
d金庸周圍放
搞到我勁想睇
唔系金庸就有d''我看金庸小說''''點評金庸小說的性情中人等等
唉....望下望下又見到d有興趣
點知又系武俠小說
唉..我一定會上癮的說
而且我絕對相信無武俠小說好睇得過金庸
師哥今日講:有人叫d人唔好再寫小說
因為唔會好睇得過金庸
系呀!!講得好!
師哥睇d書唔系人睇
唔適合我的程度
借左張愛玲d書
之後劉玉娉又話一般
原來佢都系書迷黎架!
佢呀爸呀妹都好鍾意武俠小說
有一次佢借左碧血劍返屋企
呀爸搶左黎睇
掛住睇飯都唔食
搞到比呀媽鬧
被人禁書真系好慘架!之前我被人禁得多啦
佢呀妹日日返到屋企就開機睇網上武俠小說
日日更新,日日睇
今日佢考試但系無溫書掛住睇
咁又大膽左d,我都系睇書唔溫pth.eb考試姐
劉玉娉話驚好似呀妹咁,所以唔敢睇
可憐我宜家連囉起本書嘅動力都無
早知唔睇金庸啦
劉佩汶系你害我架!你叫我睇連城訣搞到我咁
宜家我開始睇瓊瑤
gillgill話超正,睇下點..
金庸太勁啦,
有邊個寫d野可以唔令我沉迷又唔會令我訓覺呢?
我之前睇書從來都唔會覺得眼訓
宜家.....
因為金庸,我要求高左啦
但系又唔可以太好睇.咁我點算?
劉玉娉睇好多書呀!
你估師哥勁d定系佢勁d?
劉玉娉寫野一定好過師哥
好難得今日可以同佢傾得到計
之前佢都唔系點理我,
今日系勁講有咩書好睇
佢睇d書先系人睇嘛
系堂va堂大談好書,
傾到興高采烈.視師父於無物
yeah!我又多個師姐啦=]
師姐好過師哥窩.
師姐va又好,又同我同班,
超幸福的說
|
|