| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
星期五
今日4A超勁!! Lipsync贏左冠軍!
4A同學用左好多時間、心機練習,
甚至唔食飯添.
知道贏左,林紀晴仲開心到喊 好感動的說
朱子揚扮女仔 好靚女呀!
佢仲挑釁ms.wilson,,haha
我愛4A,,加油!

張相好正呀!
4a4a !! 以你為榮!系我嘅讀過最團結的一班
星期五系我最鐘意的日子
首先系就快有得放假,可以顛下
第二系有得畫畫
第三系可以睇書
今日放學好似平時咁去圖書館
睇書~個半鐘,好正呀,無人嘈我,
系屋企又比呀媽話我掛住睇書唔做功課
圖書館真系好啦=]
圖書館裡面成日都見到好多人
例如美美.吳妙紅....
今日竟然比我見到呀妹
佢又借書,之後一齊去食m記
再去畫畫,,,,妙極妙極!!
陳紫媛超衰,明知我戒緊金庸
佢竟然去借倚天,又問我好唔好睇
好衰呀,我睇睇下還珠格格.本來都仲ok
佢本倚天一出,我個心就飛左去個到
完全睇唔到書
唉..要比寫得金庸好真系好難呀
估唔到宜家佢都仲系咁吸引我
倚天
畫畫.. 佢無再煩住我
掛住佢個心心
心心好似細佢2年 4歲??
gillgill,你想死呀?
18歲生日竟然去囉身份證
( 左生日日期同取證日期一樣 ) 唔去畫畫?
黃灝霖25號去旅行
無得系正日慶祝
唉..好可惜呀!
呀妹講起我先知原來我地星期一outing
yeah ! 5洗上堂!
有得同周子森森玩!
4a萬歲!
文學35剛剛合格 好險呀!
完全無溫過,,,,
周子再一次對不起
ENG,60分 算系咁,合格就得啦
今日考左maths,yeah!!!
一題都唔識 成版無做!!
蟑sir話你宜家先做到lee到?
跟住我話唔系
後面做曬?
55..(事實上...哈哈..系唔識做亂做當然快啦!! )
半個鐘就做曬
|
網主回覆
你靚D定朱...小姐靚女D呀?  Posted at 2009-11-28 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|