Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


2009-11-27 分類: 未分類

星期五

今日4A超勁!!  Lipsync贏左冠軍!

4A同學用左好多時間、心機練習,

甚至唔食飯添.

知道贏左,林紀晴仲開心到喊 好感動的說

朱子揚扮女仔好靚女呀!

佢仲挑釁ms.wilson,,haha

我愛4A,,加油!

張相好正呀!

4a4a !! 以你為榮!系我嘅讀過最團結的一班

星期五系我最鐘意的日子

首先系就快有得放假,可以顛下

第二系有得畫畫

第三系可以睇書

今日放學好似平時咁去圖書館

睇書~個半鐘,好正呀,無人嘈我,

系屋企又比呀媽話我掛住睇書唔做功課

圖書館真系好啦=]

圖書館裡面成日都見到好多人

例如美美.吳妙紅....

今日竟然比我見到呀妹

佢又借書,之後一齊去食m記

再去畫畫,,,,妙極妙極!!

陳紫媛超衰,明知我戒緊金庸

佢竟然去借倚天,又問我好唔好睇

好衰呀,我睇睇下還珠格格.本來都仲ok

佢本倚天一出,我個心就飛左去個到

完全睇唔到書

唉..要比寫得金庸好真系好難呀

估唔到宜家佢都仲系咁吸引我

倚天

 

畫畫.. 佢無再煩住我

掛住佢個心心

心心好似細佢2年    4歲??

gillgill,你想死呀?

18歲生日竟然去囉身份證

( 左生日日期同取證日期一樣  )  唔去畫畫?

黃灝霖25號去旅行

無得系正日慶祝

唉..好可惜呀!

 

呀妹講起我先知原來我地星期一outing

yeah ! 5洗上堂!

有得同周子森森玩!

4a萬歲!

 

文學35剛剛合格  好險呀!

完全無溫過,,,,

周子再一次對不起

ENG,60分 算系咁,合格就得啦

今日考左maths,yeah!!!

一題都唔識  成版無做!!

蟑sir話你宜家先做到lee到?

跟住我話唔系

後面做曬?

55..(事實上...哈哈..系唔識做亂做當然快啦!!  )

半個鐘就做曬

 

 

 






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


robert100 於 2009-11-28 04:57 PM 發表:
當然用呢張啦~
朱....小姐禁靚女..XD!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你靚D定朱...小姐靚女D呀?
Posted at 2009-11-28 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]