| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 2009-11-30 |
分類: 未分類 |
小妹一定系井底之蛙的說
我對你地完全改觀
系你地正常定系我無知?
你地好變態呀.
我呆了的說
晚上4a打邊爐
小妹今日真系大開眼界啦
我認為只會系武俠小說出現嘅畫面原來系會發生架
癡線,,,4a同學變曬令狐沖.
飲到癡左線
無言,,,,,,,
你地夠十八歲咩?點解會比你地飲架?
我系想問點解你地會咁架?
打邊爐..下次我一定唔會去
我地都無野好講
我講金書你地又唔明
我系對牛彈琴吧..
唔講金庸,,,但系我無法融入佢地
我好比面你地啦
帶左書都無睇
你地話唔比睇我真系無睇
咁你要我點呀?睇住你地成班丘處機.令狐沖
4a呀...你地話3a好玩得
4a有好多都系3ad同學
你地話你地好玩得
lee d系玩得?
系變態囉,,唔該..
我系唔系好似好靜咁呀?
睇下對住邊個啦
小妹嘗試融入你地
但系真系唔知同你地講咩
應該有咩話題...好慘呀..悶死我啦
估唔到4a同學系咁變態
睇住你地一樽又一樽...
塊面變曬色
個個變曬anita
我無言
早上六點起身
同呀爸一齊出門口行去搭車
第一次,,好開心呀
搭961 上車無位
有個哥哥讓左個位比我
佢好好人呀=]
主呀,多謝你呀.系你為我預備架=]
之後就祈禱,睇聖經
我只系讀左1.2.3.
個哥哥系我旁邊我好唔自然呀
我想比返佢呀
我可以唔坐都得架
我同佢講叫佢坐
佢話唔洗.之後同佢傾左一陣
問我去邊,跟住叫我outing5好同人爭燒烤爐
佢話試過比人打..因為同其他學校的學生爭
去到7點3
好早,,我地約8點
行下行下..睇下書
星星同c+傑到左
見到陳灝文
唉...同佢撞左色..搞錯?
林楚瑤遲到..fanfan好好人.陪佢跑
又無話佢..世間難得一見的好老師!!!
去到坪州..周子問我睇曬金庸未
原來個次何sir同左周子講話我堅持要睇曬金庸
哈哈..之後上到手指山
影相影相影相
玩遊戲我無玩
周子未睇曬金庸
話老花唔睇,,好可惜呀
周子..我都戒金庸啦
中午瑜景灣..
m記..麥樂機+蘋果pie
你都有今日啦
喉嚨痛的說
下午玩.....
c+背missfanfan奇景
jessie我地已經溶左座冰山啦
好眼訓呀..死左的說88
聽日有心機再講
睇返我地d班相就知我地有幾開心啦
不過...跟左你地去打邊爐之後..
我竟然有d討厭4a
你地實在太顛啦
|
|
|
喂啊- - 咩變態anita 我以後都唔飲啦-.- 比人笑到無晒面-_- 不過 其實佢地覺得開心就飲 每個人覺得開心既方式都唔同架啦~.~ 雖然話18歲 但係而家已經好少人會跟 唔係話咁樣就岩 只不過.. 算啦 哈哈 開心d啦 對3年 a.a 放開d黎睇 你點過 佢地點過 大家開心咪得囉^__^
|
網主回覆
打錯字呀! 
KAKAKA
系變曬ANITA Posted at 2009-12-02 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔好禁啦,紫欣妹, 我諗系每個人都有自己唔同o既生活方式, 你有你o既,我有我o既,佢地有佢地o既... 酒呢樣野...只可以話,個個人o既睇法都有d唔同... 你覺得變態, 我就系飲得o既,不過唔好多, 佢地系唔飲唔得禁樣.... 其實都無咩衝突.. 你唔飲都可以笑下,食下野禁... 唔好討厭4a啦... 仲有3年嫁! 大家開開心心禁過啦!!
|
網主回覆
oh..令狐大俠.
喝酒但求佳友陪,詩詞沒有也乾杯。
黯然一別銷魂後,倒踩醉鞋拖步回。
唔同既生活方式?
但系未夠18歲窩..
你地都好大膽姐 
Posted at 2009-12-01 04:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
 還可以吧.. Posted at 2009-12-01 03:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|