Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

今日4a好開心

4a班同學同fanfan 周子去新開個間酒樓飲茶

fanfan 話我唔講野

跟住講又金庸

其實我戒緊架

雖然.......我對金庸嘅熱情一直都無減退

中文講賣炭翁

終南山...自然聯想到王重陽,全真派,古墓,,,,,

同林紀晴講..

林紀晴同我一樣書隱發作

個篇野仲有黃衣使者 → 黃衣少女.楊過小龍女後代

真系好鍾意金庸呀

今日放學又去圖書館借書

好慘.....想睇好想睇書

梁羽生吸引唔到我

瓊瑤都唔想再睇

咁我睇咩呀?

最後又系無工而回  唉.....

近日文學個課《書》..又再一次令我想睇金庸

我就系個d買左唔捨得睇嘅人

就算買左睇左半本之後見到黃左dd

之後又再包翻本書,封好曬

去圖書館借

睇金庸之前我要洗手

最好有手套!!

戒金庸,好辛苦

比戒抄功課難十倍

 

畫畫...

gill我好掛住你呀

做咩唔返呀?

原來大師父嘅生活好寫意架!

12點到先訓

因為佢要打機

佢老婆竟然又唔鬧佢

早上8點幾起身

慢慢睇報紙、飲茶先返去畫室

嘩......咁嘅生活真系一流呀?

 

H.E.

劉佩汶個張圖都唔知點整

又無時間

唔好用個聖誕假整啦

要溫書呀!

 

唔系好開心

4A同學成日都講死左之後會去邊到

世界末日會系點,幾時?

我覺得好對唔住佢地呀

好想比佢地聽一次完整嘅福音

我感受到佢地心裡面無平安..

真系會有天堂同地獄架

唔系死左之後就一了百了

好驚我地會永遠嘅分開

唔想咁呀.....






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


crazymeimei 於 2009-12-12 08:46 PM 發表:
加油啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈..杏林子都幾好睇
 雖然小妹真系比較鍾意武俠小說
Posted at 2009-12-12 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JessieLaw 於 2009-12-11 11:17 PM 發表:
其實我唔信有天堂同地獄..
因為我覺得死左成會比人燒變做灰
一係就訓係度 就係咁訓教..
其實人死左係咪真係會投胎架?
我好想知我上世係咩黎同下世會係咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但系人仲有靈魂架
 死左之後靈魂系不滅架
 想知多d 同我一齊返教會啦
Posted at 2009-12-12 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



robert100 於 2009-12-11 10:00 PM 發表:
不是沒有平安...
只要人,不喜歡平靜,
所以去製造恐慌而已。

其實我覺得,
死後去那裡都沒有所謂,
反定,你死後都會知道的吧...
假設你死後才知道有天堂,已你去了,
你最多就驚訝了一下,之後要繼續生活的..
所以,
知道與否有什麼關係?

ps:很理論feel.囧囧...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 理論FEEL==
 假設你死後才知道有地獄,你已去了,
 你會後悔你無做個重要嘅決定嗎?
 做左個決定之後就唔洗系地獄裡面受苦嘅話
Posted at 2009-12-12 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaMan03 於 2009-12-11 09:09 PM 發表:
唔好戒啦
睇金庸都幾好呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩..仲咩咁擁躍留言呀?
戒金庸....對於戒金庸  師哥話佢用左三年時間睇飽金庸
我無三年啦.我5想好似f.3咁窩
考試都唔溫書,找死..
你個敏敏特穆爾有何居心呀?
你想我死呀?
Posted at 2009-12-12 09:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]