今日4a好開心
4a班同學同fanfan 周子去新開個間酒樓飲茶
fanfan 話我唔講野
跟住講又金庸
其實我戒緊架
雖然.......我對金庸嘅熱情一直都無減退
中文講賣炭翁
終南山...自然聯想到王重陽,全真派,古墓,,,,,
同林紀晴講..
林紀晴同我一樣書隱發作
個篇野仲有黃衣使者 → 黃衣少女.楊過小龍女後代
真系好鍾意金庸呀
今日放學又去圖書館借書
好慘.....想睇好想睇書
梁羽生吸引唔到我
瓊瑤都唔想再睇
咁我睇咩呀?
最後又系無工而回 唉.....
近日文學個課《書》..又再一次令我想睇金庸
我就系個d買左唔捨得睇嘅人
就算買左睇左半本之後見到黃左dd
之後又再包翻本書,封好曬
去圖書館借
睇金庸之前我要洗手
最好有手套!!
戒金庸,好辛苦
比戒抄功課難十倍
畫畫...
gill我好掛住你呀
做咩唔返呀?
原來大師父嘅生活好寫意架!
12點到先訓
因為佢要打機
佢老婆竟然又唔鬧佢
早上8點幾起身
慢慢睇報紙、飲茶先返去畫室
嘩......咁嘅生活真系一流呀?
H.E.
劉佩汶個張圖都唔知點整
又無時間
唔好用個聖誕假整啦
要溫書呀!
唔系好開心
4A同學成日都講死左之後會去邊到
世界末日會系點,幾時?
我覺得好對唔住佢地呀
好想比佢地聽一次完整嘅福音
我感受到佢地心裡面無平安..
真系會有天堂同地獄架
唔系死左之後就一了百了
好驚我地會永遠嘅分開
唔想咁呀.....
|