| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 28 日 星期一  |
| 2009-12-28 |
分類: 未分類 |
今日終於整電腦啦=]
lee幾日都上唔到網的說
哈哈.系呀,因為我去左camp
唔比呀妹用,所以就上唔到網
今日出去借書+買書
買翻本grammar $150
窮了
仲未做閱讀心得
要借返本書
我點知鹿鼎記有幾多頁窩
仲有一本下冊古龍
英雄無淚
明明個主角系有淚點解書名叫無淚?
暫時唔覺得特別好睇
內容都ok
但系佢寫d人系完全無感情
梁羽生比佢好好多倍
雖然我只系睇過一本好短好短的梁羽生
咁短都好過佢
當然比起金庸的連城訣
梁羽生亦不值一提
金庸真系好好睇!!
好掛住金庸呀
要快d做功課同溫書的說
高中第一個試要考得好好睇睇
|
網主回覆
 謝 Posted at 2009-12-29 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Posted at 2009-12-29 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|