今日考綜合、eng writing、oral
頭個兩科普普通通啦,考得唔算好,
無帶錶、禮堂睇唔到、4e又無鐘
跟住梁希彤,望佢寫到邊版
點知佢好快就趴低左訓教
寫左一千多d啦,唔系好夠時間
有多少少時間就會好d
英文寫左好少,300幾啦. 合格就得啦
oral好玩啦!寫左一句支筆就無墨 oh.........
之後解錯題...唉..
走個陣楚唔系度
見到朱古力=] 訴苦的說,
主,你待我不薄