| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
| LS |
分類: 未分類 |
考LS,寫得好少野
個個都寫咁多,張慧卿又溫書
點解我寫得咁少野?
寫得又慢..我知我唔適合讀文科
那麼..我收工了,背書又唔得
考完之後去小組
今日溫書,煲腐竹雞蛋糖水
加白果,棗羚同詩欣買左d壞嘅,
不過無換到,個伯伯好衰,騙人的
仲話好新鮮.都唔知擺左幾耐
煲野無熄火,焦了..
好難食呀!剩下許多.
開冷氣刪窗個陣個冷氣機底盤爛左,
半天吊..詩欣仔即刻去叫人整
好驚呀,我一刪就跌落黎
之後睇談情說案
無咩點溫到書
畫畫,gill不在,對住副素描,我投降了
謝兆亨畫得好靚!朱祖亮仲勁!
唉..不必慚愧呀,明知自己能力有問題
還比較甚麼?
為甚麼我永遠都系做欣賞人的那個?
改錯名...
|
網主回覆
表演我有幾勇敢?
我覺得STORY OF COURAGE要加我個名上去
我應該5會睇返本上冊書
西周至英法..無可能溫得曬
考完HIST你仲有文學呀
你就好啦,宜家就可以開始溫
我文學應該又系溫5曬 Posted at 2010-06-12 09:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|