Zx
揚起了灰塵 回憶裡一場夢
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2020-02-24
2019-09-29
2019-05-19
2019-05-17
2019-05-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
chenzixin
暱稱: chenzixin
2010 年 6 月 14 日  星期一   晴天


中史、中文 分類: 未分類

唔知中文題儒家想點

空左,儒家?我只系記得昨日背的那些君君、臣臣、父父、子子

之後d保民而王就出黎

都唔知點做.中文..死左啦

中史.   蔡副校顛顛地

2個鐘四題140分

仲多過通識、不過都系寫得好少野

14分無做到 

好彩聽詩欣話畫溫秦漢

不過無出民族政策同宋

清都系得題上奏

5合格架啦,寫得好少 

前晚溫到4點幾,聚會遲到

好樣衰,catherine 姐問我點解遲

系無車呀,又遲左起身

唉..好傷心呀

唔計家長日個d

我系第二次星期日遲到

遲左十五分鐘添

昨晚兩點幾起身溫

呀媽未訓.

佢唔被我咁夜訓.   

都算溫到啦,唔系溫左好耐.

用左好多時間姐住d光

背中史背到天昏地暗

同秀定背到8點半到先走

全靠葡萄適extra!! =] 

好精神呀! 先至可以捱到兩日

文學又黎啦=[

不過都系訓一陣先

文學都好多野溫                                                                                              






訪客留言 (返回 chenzixin 的日誌)


vvlilyzz 於 2010-06-15 05:11 PM 發表:
中文我都唔知佢想點...
加下迫我地溫中史文學咁話...但我咩都無溫囉``
儒家思想,典故,第二人稱都唔知咩黎..
我淨係記得.."君不見黃河之水天上來"...囧哂``

中史我又做唔哂啦...
邊有可能2個鐘做哂4題架...
唔駛諗下架咩...
佢勁出明,
我淨係記得宋囉...唔知發生咩事 @^@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

齊桓晉文之事章= =
癡線架!!點解完全5出宋?
我宋真系好熟架!
之後就清君主集權
點知佢一條都唔出
 
Posted at 2010-06-15 07:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mand02001 於 2010-06-14 02:32 PM 發表:
葡萄適extra ><
我都靠佢
中史蔡sir好狗-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好得呀!真系唔眼訓架!
唔系第二日返聚會我個日絕對可以唔訓
 
蔡sir好衰呀!仲以為會考多d清君主集權
都未考過.做咩系咁出明?
Posted at 2010-06-14 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]