唔知中文題儒家想點
空左,儒家?我只系記得昨日背的那些君君、臣臣、父父、子子
之後d保民而王就出黎
都唔知點做.中文..死左啦
中史. 蔡副校顛顛地
2個鐘四題140分
仲多過通識、不過都系寫得好少野
14分無做到
好彩聽詩欣話畫溫秦漢
不過無出民族政策同宋
清都系得題上奏
5合格架啦,寫得好少
前晚溫到4點幾,聚會遲到
好樣衰,catherine 姐問我點解遲
系無車呀,又遲左起身
唉..好傷心呀
唔計家長日個d
我系第二次星期日遲到
遲左十五分鐘添
昨晚兩點幾起身溫
呀媽未訓.
佢唔被我咁夜訓.
都算溫到啦,唔系溫左好耐.
用左好多時間姐住d光
背中史背到天昏地暗
同秀定背到8點半到先走
全靠葡萄適extra!! =]
好精神呀! 先至可以捱到兩日
文學又黎啦=[
不過都系訓一陣先
文學都好多野溫
|