| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 24 日 星期四  |
自由萬歲!  |
分類: 未分類 |
正呀!考完試嘅感覺真系一流
部電腦整返啦!
今日真系好好,無曬野煩,
最驚都系出黎d分會好低
list 唔識做.寫左好少野.等死 =]
考完試,我差d就去左小組.
我以為今日星期五 哈哈..
之後同蔡詩敏去市中心 書局!!我愛你!!
咩書都睇d啦,我發覺我對中藥越黎越有興趣
可能因為黃藥師!!
又可能因為成日都對住佢 所以想了解多d
我曾經想過做中醫架,我覺得中藥好勁!
不過...咁多野記唔好搞我啦
睇書講創意,原來去書局系靈感來源嘅主要途徑
系傍晚時間最易有靈感,清晨系最低
系床或交通公具上都系最好嘅思考地方
系唔系真系得架?我仲睇左好多嘅表
教你點樣諗野.之前英文個fish bone都有
va 真系考得好差呀.唔想再見返個幅野 嗚呼哀哉..
又睇左詩經d書,原來有首叫綠衣
姐系金庸茶館之前個版主個名
提到文學,都系慘慘慘..
我今個暑假會補返曬d野架啦
同蔡詩敏行,今次佢都唔系好慢,好正常呀!
竟然??? 佢都好行得架,
我地行去市中心佢都無怨過.仲話想行返學校.
不過..佢唔識路..我帶佢兜左好多路,
好似好耐無搭過巴士咁. 唔洗錢我都唔搭!
最憎等車. 又悶又耐又累又熱.好像永無止境地等..受不了
細個返聚會系烈日當空之下等53 . 又系童年陰影
我寧願行路..所以星期日通常都行返去
有素雯仔系度當然同佢搭輕鐵啦
返到屋企繼續畫埋送比陳嘉敏幅野
之前個幅我唔見左呀=[
我改畫隆河星夜,好無奈.要邊隻色就無邊隻色
搞到d色好沉,唔夠明亮,
搞唔點d黃色,隻藍色仲怪怪地,
最衰隻藍乾左,如過唔系唔洗咁辛苦
宜家仲差建築物、星星同加光
無心機畫啦,搞左兩日都系咁,改左好多次
畫一幅野究竟要落筆幾多次呢?
睇談情說案!!
|
網主回覆
同個背景好襯呀
仲系doraemon添,所以用佢啦=] Posted at 2010-06-25 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|